نمونه موردی و تحلیل پلان دانشگاهنمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید

کد محصول:M 15 

هرچند که شکل فرم و ویژگی های آن در اثار زاها حدید همواره حائز اهمیت بوده است اما پاسخگویی پلان به پیچیدگی های عملکردی فضاهای اموزشی در طرح وی برای اکادمی اولین گریس مهم ترین نکته ای بود که داوران در هنگام اهدای جایزه معتبر معماری استرلینگ در سال ۲۰۱۱ بر ان تاکید نمودند. حدید در سال ۲۰۱۰ نیز این جایزه را برای طرح موزه ای در رم از ان خود ساخته بود.خطوط شکسته، زوایای تند و دیواره هایی با شیب ملایم که شاخصه کارهای معاصر زاها حدید می باشند در ساختمان این دانشکده نیز به چشم می خورند. اما به راستی ساختار فضایی این دانشکده حیرت انگیز است.

lاین مجموعه که نخستین اثر در مقیاس شهری است که توسط زاها حدید در انگلستان طراحی و اجرا شده است در محله بریکستون در جنوب لندن واقع شده است. محله ای که اغلب ساکنین آن رنگین پوست بوده و بالاترین امار جرم را در سرتاسر اروپا دارد. بدین ترتیب می توان گفت یکی از اهداف اصلی برای تامین هزینه و احداث این مجموعه ی شاخص و متفاوت، تغییر و اصلاح فرهنگی کودکان قشر کم در آمد این منطقه بوده است. به گفته والدین دانش اموزان تحصیل در این مجموعه علاوه بر اشتیاق به تحصیل، در کودکان احساس غرور و شخصیتی به وجود آورده است کپیش از ان هرگز تجربه اش نکرده اند. ساختمان در میان انبوهی از مجتمع های مسکونی بنا شده و رویکردی ورزشی دارد. این رویکرد در ساختار پلان مجموعه قابل مشاهده می باشد.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:56
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 تحلیل دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید ، تحلیل دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید، نمونه موردی دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید ،تحلیل دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید،پلان دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید ،نمونه موردی دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید ،دانلود دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید ،تحلیل دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید ،برنامه فیزیکی دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید،ظوابط و استاندارد دانشکده الوین گریس،اثر زاها حدید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا