نمونه موردی و تحلیل پلان دانشگاهنمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه برکلی آمریکا،به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول:M 22 

به لحاظ اینکه فضا و محیطی که در آن به امر آموزش و یادگیری پرداخته می شود تاثیر بسیار مهمی در امر یادگیری دارد دقت در طراحی و ساخت این فضاها باید مورد توجه معماران و برنامه ریزان کشوری قرار گیرد و طراحی اینگونه فضاها به نحو احسن انجام شود.این مجموعه در سه سطح طراحی و ساخته شده است :

سطح اول :  در این سطح فضاهایی که به جهت نور و لرزش دارای حساسیت های بالاتری هستند،قرار دارند، که در سطح زیرین جانمایی شده اند.

سطح دوم : این بخش از مجموعه در تراز همکف اجرا شده و ورودی اصلی و لابی مجموعه  در این تراز طراحی شده است . فضای اداری مشترک برای محققین اصلی، فضاهای مطالعه جهت محققین و تئوریسین ها و فضاهای بزرگ و کوچک برای کنفرانس های مشترک نیز در این سطح جانمایی شده است .

سطح سوم :  در این سطح از مجموعه ، آزمایشگاه ها و فضاهای آموزشی و فعالیت های مرتبط با نانوتکنولوژی در یک فرم پلانی مستطیل شکل جانمایی شده است .

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه برکلی آمریکا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:48
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 تحلیل دانشگاه برکلی آمریکا، تحلیل دانشگاه برکلی آمریکا، نمونه موردی دانشگاه برکلی آمریکا،تحلیل دانشگاه برکلی آمریکا،پلان دانشگاه برکلی آمریکا،نمونه موردی دانشگاه برکلی آمریکا،دانلود دانشگاه برکلی آمریکا ،تحلیل دانشگاه برکلی آمریکا ،برنامه فیزیکی دانشگاه برکلی آمریکا،ظوابط و استاندارد دانشگاه برکلی آمریکا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا