پاورپوینت سینما ایرانیتحلیل پلان سینماتحلیل پلان فرهنگسراتحلیل پلان فرهنگسرا داخلیتحلیل سینما ایرانینمونه سینما ایرانینمونه موردی سینمانمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا ایرانینمونه موردی و تحلیل پلان سینمانمونه موردی و تحلیل پلان فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

کد محصول:C1

مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول

یکی از مجتمع‌های فرهنگی بسیار محبوب در دزفول خوزستان قرار دارد. این مجموعه‌ بی‌نظیر با معماری مدرن و الهام ‎گرفته از معماری سنتی دزفول است که در دهه ۶۰ به‌دست معمار بزرگ ایرانی، مهندس فرهاد احمدی طراحی و ساخته شده است. امروز سری به مجتمع فرهنگی دزفول می‌زنیم تا با آن و دیگر مکان های دیدنی خوزستان بیشتر آشنا شویم.در ادامه با تحلیل این مجموعه با ما در سایت معمار فایل همراه باشید.

مجتمع فرهنگی دزفول

کانسپت مرکز فرهنگی سینمایی دزفول 

مجتمع فرهنگی همانگونه که از نامش پیدا است، مکانی فرهنگی-هنری و فراغتی است که در محیط‌های شهری به منظور پرورش استعدادها و شکوفایی اندیشه، بنیان می‌گیرد و آموزش به جوانان و رشد دادن استعدادهای آن‌ها بخش جدانشدنی این مجتمع‌ها است. این سازه‌ها امروزه معمولا در تمامی محیط‌های شهری ایران وجود دارند و معماری آن‌ها ممکن است بسته به نوع شرایط و اقلیم محیط با مصالح و فرهنگ آن منطقه تطبیق داده شود.این مجتمع‌های فرهنگی امروزه با برنامه‌ریزی‌های خاصی، در جهت پیشبرد اهداف خاص فرهنگی، برای رشد جوانان فعالیت‌های متنوعی انجام می‌دهند.

مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

مساحت مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

مساحت زیربنای این مرکز در حدود 5000 متر مربع و محوطه‌‌ی آن در حدود 10.000 متر مربع است. اسکلت ساختمان ترکیبی از فولاد و بتن مسلح می‌باشد که در بخش‌های داخلی نیز نمایان است.

این مرکز عمدتاً شامل چهار بخش متمایز به ترتیب اولویت و اهمیت زیر است: 1. بخش ارائه‌ی آثار، شامل دو تالار کوچک و بزرگ نمایش، فضای انتظار و صحنه‌ی نمایش نمایشگاه‌ها؛ 2. بخش اطلاعات، شامل کتاب‌خانه و اطلاع رسانی؛ 3. بخش آموزش، شامل دو مدرسه‌ی هنرهای سنتی و هنرهای تصویری؛ 4. بخش خدمات، شامل فروشگاه‌ها، چای­خانه‌ی سنتی، نمازخانه و فضاهای عمومی جهت گردهمایی هنرمندان و هنردوستان.

مجتمع فرهنگی دزفول

ساختار طرح بر مسیری حلزونی و چرخان استوار است که همراه با حرکت آب، از یک حیاط مربع بر سطح زمین آغاز می‌شود و با چرخشی از درون یک مخروط معکوس شفاف، بر روی شیب‌رویی مدور به حیاطی هشت‌­ضلعی در عمق زمین می‌رسد، تا با این ایهام داستان گذر انسان را از جهان مادی به بهشت متمثل سازد.

 

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی سینمایی دزفول
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:35
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،نمونه موردی مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،پلان مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،نمونه موردی مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،پلان مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،دانلود مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول،تحلیل مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول ،برنامه فیزیکی پردیس سینمایی  ،ظوابط و استاندارد پردیس سینمایی

دکمه بازگشت به بالا