نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال

کد محصول:H 8 

طراحی فضایی برای کودکان بیمار و خانواده های مضطرب آنها چالشی اساسی است. براساس تحقیقات کودکان علاقه شدیدی به کنجکاوی و کشف محیط پیرامون خود دارند. کانسپت اصلی طراحی نیز خلق مکانی سرشار از الهام و تحریک کننده حس کنجکاوی و کشف تأمل برانگیز و غیر منتظره در محیطی است که برای تمام سنین راحت و آرامش بخش است.در ادامه با سایت معمارفایل همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال تقدیم حضور شما شود.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال

مطالعات نشان می دهد کودکان هنگامی که مستقیماً با خانواده هایشان در تماس باشند واکنش بهتری نشان می دهند از این رو حضور خانواده در مرکز مورد توجه طراحــان قرار گرفت.در ابتدای روند طراحی با گروه مدیریت بیمارستان جلسات متعددی گذاشته شد و ۱۰ ارزش برای رسیدن به اهداف طراحی شناسایی شدند که در توضیحاتِ طرح به آنها پرداخته شده است. اين ساختمان در9 طبقه شامل 165 تخت بيمارستاني براي مراقبت‌هاي وي‍ژه، روانشناسي و مراقبت‌هاي بارداري، سرطان و اختلالات خوني كودكان، اور‍ژانس كودكان و يك مركز جراحي با دسترسي به مركز جراحي بزرگسالان است.

این بخش بیمارستان کودکان رندال دارای امکانات کامل ازمایشگاهی و تصویر برداری اختصاصی و اتاق های خصوصی است که قاب شیشه ای روی در هر اتاق علاوه بر تامین حریم خصوصی دید مراقبین را نیز فراهم میکند. بخش جراحی در طبقه زیرزمین قرار گرفته است و به طور مستقیم به واحد جراحی در بیمارستان بزرگسالان متصل شده است. علاوه براین داروخانه، امکانات کار درمانی و درمان جانبی و یک فضای بازی بزرگ کودکان نیز در این طبقه قرار گرفته است.

در سازماندهی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در طبقه اول از مفهوم همسایگی استفاده شده است. هر چهار اتاق دارای یک ایستگاه پرستاری و فضاهای پشتیبانی مجزا هستند که جابه جایی پرستاران را داده و موجب دسترسی و نظارت بهتر پرستاران می شود. طبقه سوم و چهارم به بخش سرطان و اختلالات خونی اختصاص دارد. تخت های تزریق در مقابل پنجره های رو به باغ قرار گرفته اند تا بیمار را در معرض نور طبیعی و منظره بیرونی قرار دهد.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:88
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال،پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال،پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال،پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال،پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا