نمونه موردی و تحلیل پلان دانشگاهنمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تجزیه و تحلیل پنج دانشکده خارجی

کد محصول:M 18 

با توجه به تعریفی که از دانشگاه ارائه می‌شود در مورد اینکه کهن‌ترین دانشگاه دنیا کدام بوده بحث و جدلهای بسیاری وجود دارد. اما به قطع یقین، چنین مرکز آموزشی در تمدنهای باستانی خاور شکل گرفته‌است. اگر دانشگاه را یک موسسه دانشجویی فرض کنیم، آکادمی افلاطون قدیمی‌ترین دانشگاه در باختر بوده‌است و سند تاریخی هم بر این ادعا وجود دارد. واژه لاتین “universitas” ابتدا در عصر یونان باستانو روم احیا شد و به کمک آن تلاش می‌کردند ویژگی‌های آکادمی افلاطون را شرح دهند. اگر دانشگاه را تنها یک موسسه آموزش عالی فرض کنیم آنگاه می‌توانیم دانشگاه شانگیانگ در چین را که پیش از سده ۲۱ قبل از میلاد گشایش یافته بود، قدیمی‌ترین دانشگاه بنامیم؛ مشروط بر اینکه افسانه نباشد. دانشگاه قسطنطنیه (در عهد امپراتوری بیزانس) در سال ۸۴۹ میلادی به دستور قیصر بارداس  احیا گردید. این دانشگاه با داشتن فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، حفظ خودگردانی و استقلال آکادمیک عموماً به عنوان نخستین موسسه آموزش عالی با ویژگی‌های دانشگاهی امروزی شناخته می‌شود.

در این پروژه به نقد و بررسی پنج دانشکده خارجی می پردازیم که در قالب یک فایل پاور پوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گزدد.اسامی دانشگاهایی که مورد بررسی قرار می گیرن به شرخ زیر می باشند.

1-دانشگاه هنرهای زیبایی پاریس(بوزار)

2-مدرسه معماری باهاوس

3-دانشگاه ییل

4-دانشگاه اکسقورد

5-دانشگاه هاروارد

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تجزیه و تحلیل پنج دانشکده خارجی
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:58
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 تحلیل پنج دانشکده خارجی ، تحلیل پنج دانشکده خارجی، نمونه موردی پنج دانشکده خارجی،تحلیل پنج دانشکده خارجی،پلان پنج دانشکده خارجی،نمونه موردی پنج دانشکده خارجی،دانلود پنج دانشکده خارجی ،تحلیل پنج دانشکده خارجی ،برنامه فیزیکی پنج دانشکده خارجی،ظوابط و استاندارد پنج دانشکده خارجی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا