نمونه موردی و تحلیل پلان دانشگاهنمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه بلژیک به همراه پلان و تصاویر

کد محصول:M 33 

دانشگاه بلژیک توسط معماران jaspers-eyers طراحی و برای پاسخ به نگرانی های رفت و آمد کارمندان در مجاورت شرکت های موجود در شهر ساخته شده است. این پروژه شامل ساختار متمرکز و دایره ای شکل به قطر ۷۵ متر می باشد و با مسیرهایی به سه ساختمان دیگر از جمله: آزمایشگاه، دفاتر اداری و تاسیسات ارتباط دارد. همچنین ساختمان دارای فضاهای جمعی و خصوصی قبیل: سالن اجتماعات، رستوران و کلاس های خصوصی می باشد.

فراتر از چرخش فرم و شیشه ای بودن نما می توان به فضاهای داخلی پرنور اشاره کرد که محیط ایده آلی برای جلسات اجتماعی به وجود آورده است. به طور کلی نمای گسترده ی ساختمان با پوسته هایی به شکل لوزی و خطوط افقی پوشیده شده و باعث ایجاد سایه در فضای داخلی آن شده است.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه بلژیک به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:31
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 تحلیل دانشگاه بلژیک، تحلیل دانشگاه بلژیک، نمونه موردی دانشگاه بلژیک،تحلیل دانشگاه بلژیک،پلان دانشگاه بلژیک،نمونه موردی دانشگاه بلژیک،دانلود دانشگاه بلژیک ،تحلیل دانشگاه بلژیک،برنامه فیزیکی دانشگاه بلژیک،ظوابط و استاندارد دانشگاه بلژیک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا