نمونه موردی و تحلیل پلان دانشگاهنمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه واکسی چین،به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول:M 21 

پردیس و کالج تحصیلی لیان ، یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز دانشگاهی در سال های اخیر می باشد.مسئولیت طراحی این پروژه عظیم، با تیم معماری  Minax Architects می باشد ،که در سال جاری (2015) اجرا شده است . سایت پروژه در مرکز شهر Wuxi ، چین  قرار گرفته است .سایت به دوقسمت تقسیم می گردد ، بخشی از آن در قسمت جنوبی رودخانه و بخش دیگر در قسمت شمالی رودخانه واقع شده است .این پردیس دانشگاهی، یک سازمان فضایی خلاق می باشد، که دارای 6 ساختمان زیر مجموعه و با عملکرد های متفاوت می باشد .ارتباط اصلی مابین فضاهای شمالی و جنوبی توسط کریدوری به مثابه یک روبان و در تراز طبقه دوم صورت می گیرد . این کریدور به لحاظ بصری ارتباط مابین دو محدوده و نیز شکل کلی طرح و خط خارجی پلان را مشخص می نماید . این راهرو و کریدور ، که به صورت طولانی و پیچ دار در سراسر پروژه وجود دارد، ایده کلی طرح را شکل می دهد و به واسطه حرکت آن و تغییر مقیاس مقطع آن در مسیر ، سبب خلق فضاهایی با پویایی و عملکرد های متفاوت شده و پویایی خاصی به فضاهای جانمایی شده در مسیر می بخشد .

الگوی طراحی حجم پروژه ،برگرفته از امواج آب است و در عین حال صاف بودن و پویا بودن آن ، سبب خلق فضایی آرامش بخش می گردد .حیاط مرکزی پروژه ،توسط کریدوری که در بالا ذکر کردیم ،  شکل  گرفته و نیز شیوه آرایش و فرم دهی به احجام سبب ایجاد و خلق مناظری متنوع شده که نتیجه تعامل توده طرح و سایت پروژه می باشد .

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه واکسی چین،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:47
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 تحلیل دانشگاه واکسی چین ، تحلیل دانشگاه واکسی چین، نمونه موردی دانشگاه واکسی چین،تحلیل دانشگاه واکسی چین،پلان دانشگاه واکسی چین،نمونه موردی دانشگاه واکسی چین،دانلود دانشگاه واکسی چین ،تحلیل دانشگاه واکسی چین ،برنامه فیزیکی دانشگاه واکسی چین،ظوابط و استاندارد دانشگاه واکسی چین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا