پاور پوینت نمونه موردی موزهپاورپوینت تحلیل موزهپلان موزهپلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجینمونه موردی موزه داخلینمونه موردی و تحلیل پلان موزه

دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران

دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران به همراه پلان ها و تصاویر

 

کد محصول:A 4

از جمله موزه‌های هنری و جاذبه های گردشگری تهران، می‌توان به موزه موسیقی اشاره کرد. این موزه جالب در راستای حفظ آثار و ارزش‌های هنرمندان عرصه‌ موسیقی و معرفی آن‌ها و حفظ میراث موسیقی ملی تاسیس شده است. در ادامه با بررسی نمونه موزه موسیقی تهران با سایت معمار فایل  همراه باشید.

موزه موسیقی تهران با بنایی سه طبقه، دارای مساحتی نزدیک به ۳۶۵۰ متر و زیربنای حدود ۱۴۰۰ مترمربع است. در موزه‌ موسیقی حدود ۲۴۰ ساز از ۲۰۰ نوع مختلف نگهداری می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی نظیر سالن نمایش سازها (سازهای کوبه‌ای، زهی، بادی، سنتی و زهی نواحی)، گنجینه‌ موزه، آرشیو صوتی و تصویری، کتابخانه‌ تخصصی، کارگاه نمایش مراحل ساخت ساز، انبار ویژه‌ نگهداری بهینه‌ سازها، مخزن محصولات مکتوب، کافی‌شاپ و بخش سمعی و بصری است.

موزه موسیقی تهران
در سال ۱۳۷۲، سه نفر از مسئولان فرهنگی و هنری وقت به نام‌های سید محمود بهشتی (مدیر عامل شرکت توسعه‌ فضاهای فرهنگی)، مرتضی کاظمی (مدیرعامل وقت فرهنگسرای بهمن و مشاور شرکت توسعه) و علی مراد خانی (رئیس وقت مرکز موسیقی وزارت ارشاد) طرح تاسیس این موزه را مطرح کردند. امور اجرایی موزه در سال ۱۳۷۴ با مدیریت علی مراد خانی (مدیر عامل کنونی موزه) و مساعدت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
بنای فعلی موزه در سال ۱۳۵۱ ساختمانی مسکونی بود که پس از طرح تاسیس موزه‌ موسیقی، به‌دلیل تناسب محل و فضای کافی، از سال ۱۳۸۲ مورد بازسازی قرار گرفت. این موزه یکی از مرمت‌های خوب و دوست‌داشتنی خانه‌ای قدیمی در تهران است که با طرح احیای آن به موزه ،کاری ماندگار در راستای حفاظت از خانه‌های قدیمی تهران و نمایش هنر ایرانی انجام شده است. سرانجام موزه موسیقی تهران در سال ۱۳۸۸ موزه در این محل افتتاح شد.

موزه موسیقی تهران
سالن‌های نمایش سازها شامل سازهای کوبه‌ای، بادی، زهی، سنتی و زهی نواحی است. در این سالن‌ها سازهای نفیسی را می‌توانید مشاهده کنید که بسیاری از آن‌ها از اساتید موسیقی به امانت گرفته شده‌اند؛ مانند سازهای استادانی چون محمدرضا درویش و مجید کیانی. در کنار بازدید از سازها، سیستم پخش صوتی اطلاعات سازها به‌عنوان راوی نیز شما را بیشتر با آن‌ها آشنا خواهد کرد. لازم به ذکر است که موزه تعدادی از این سازها را خریداری کرده و تعدادی را به امانت گرفته است و برخی نیز از سازهای اهدایی به نمونه موردی موزه موسیقی هستند.

دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:40
  • حجم فایل:17 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

تحلیل پلان موزه,نمونه موردی موزه,پاور پوینت نمونه موردی موزه,نمونه تطبیقی موزه,نقد و بررسی موزه,دانلود نمونه موردی موزه,نمونه موردی موزه ایرانی,نمونه موردی موزه داخلی,دیاگرام نمونه موردی موزه خارجی

دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران،دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران ،دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران ،دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران ،دانلود نمونه موردی موزه موسیقی تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا