پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماریرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسیرساله معماری همراه با نقشه

دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :Z 1

دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست

چکیده:

امروزه پدیده کودکان بی سرپرست به عنوان یک معضل اجتماعی واضح می نماید و در سراسر دنیا با افزایش بی روند کودکان بی سرپرست روبرو هستیم؛ کودکانی که بی آنکه خود خواسته باشند قدم در جامعه- ای می نهند که به آنها به چشم سربار می نگرد و پذیرای آنها نیست . آنچه در تدوین یک استراتژی حمایتی و رفاهی برای کودکان بی سرپرست و فرزندان خانواده های نیازمند می باید مورد توجه قرار گیرد در درجه اول امکانات ، مقدورات و ابزار مورد نیاز برای این جمعیت می باشد. تا بتوانند آمادگی های لازم در برخوردها و آسیبهای اجتماعی از خود نشان داده و همچون سایر کودکان از زمینه های رشد و پیشرفت بهره مند شوند.

در ادامه با سایت معمارفایل همراه باشید تا پایان نامه رساله خانه کودکان بی سرپرست تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

در راستای موضوع پروژه حاضر ،اولین گام که ضرورت موضوع را عیان می سازد ، توجه به مقوله بی سرپرستی کودکان و مشکلات و معضلات آنها ست . این معضلات جدا از آنکه بخش عمده ای از انسانهای این جهان را شامل می شود .در زمانی بسیار کوتاه سرچشمه پایداری ناملایمات و ناهنجاریهای روانی ، اجتماعی و فرهنگی بی شماری در تمامی لایه های اجتماعی و همه اقشار انسانها می شود . از این رو توجه به مقوله بی سرپرستی کودکان و یافتن راه چاره ای در هر مقطع و به هر میزان برای ایشان مسئله ایست که هم در تمام جهان و هم در کشور ما به آن پرداخته شده است .اما همه این توجهات بیشتر در بستر نگاهی به احیای امکانات روانی و اجتماعی ایشان بوده و در میان چاره و درمان های بی شماری که نسبت به این موضوع انجام یافته است . کمتر به مقوله فضاهای زیستی و شرایط و بایدهای این فضاها جهت کودکان بی سرپرست پرداخته شده است.

دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست

 اقدامات لازم این است که تا اندازه ی ممکن جامعه به داخل زندگی این بچه ها کشیده شود و حصار شبانه روزی برداشته شود. به این منظور ایجاد واحد های مسکونی مجزا که درآن ها تعداد کمی کودک به همراه یک مادریار حضور داشته باشند و درعین حال کل واحد ها در یک مجموعه قرار گیرند، مناسب است . همچنین برای ارتباط بیشتر و بهتر بچه های ساکن مجموعه و افراد محله، فضاهای عمومی ویژه کودکان و نوجوانان در جوار مجموعه مسکونی پیشنهاد می شود که باعث ارتباط بیشتر افراد محله و بچه های ساکن مجموعه می گردد.لذا در طراحی حاضر سعی شده است مجموعه مکانی برای آمد و رفت های آزاد کودکان شهر و کودکان بی سرپرست و تبادلات فرهنگی و اجتماعی؛ مکانی برای رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و مشارکت فعال آنها در اجتماع به منزله روشی برای بهتر زیستن این کودکان فراخم گردد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word و اتوکد
  • تعداد صفحات:150
  • حجم فایل:32 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما


دانلود رساله معماری خانه کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله خانه کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دکمه بازگشت به بالا