تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی بیمارستاننمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان ایرانی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس

کد محصول: H 28

طراحی بیمارستان با توجه به اوضاع اقلیمی و نیاز های بهداشتی و منطقه ای تا حدودی متفاوت است ولی استاندارد های ثابتی وجود دارد که منشاء اقتصادی و عملکردی دارند و روابط فضاها تحت یک نظام کلی در بیمارستان قرارمیگیرند. یک طرح خوب باید بهترین شکل تقسیم بندی و سازماندهی را داشته باشد.

قبل از شروع طراحی باید یک برنامه معماری وعملکردی داشت که در آن فضاها و مساحت های آنها مشخص شده است.در برنامه های کاملتر مشخصات تجهیزات داخل و میزان دما و فشار هوا و روشنایی وجنس مصالح وغیره نیز ذکر شده است.

معمار داخل میتواند تحقیقات لازم را انجام دهد و در این مرحله در شرح معیارهای خاص هر فضا وتهیه چیدمان داخل آنها با ابعاد واندازه های دقیق همکاری کند.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس

بيمارستان پارس تهران در سال 1338 به همت گروهي از پزشكان جوان كه تحصيلات تخصصي خود را در زمينه هاي مختلف در امريكا و اروپا گذرانده و از بهترين هاي زمان خود بوده اند , تأسيس شد.

بيمارستان پارس جزء اولين بيمارستانهاي خصوصي بود كه در آن زمان بنا گرديد . گرو هاي ديگر پزشكي مسير بيمارستان پارس را ادامه دادند و اين شروع گسترش طب خصوصي در تهران و بقيه نقاط كشور بود. در ابتدا بيمارستان پارس در خيابان فرانسه قرار داشت و داراي چهل تخت خواب بود ولي با توجه به پيشرفت ها و تكاملي كه لازم بود در بيمارستان ايجاد شود به ساختمان جديدي كه جهت بيمارستان ساخته شده بود در خيابان بلوار اليزابت (‌بلوار كشاورز ) منتقل گرديد. بيمارستان جديد از يك ساختمان چهار طبقه تشكيل مي شد كه ده هزار متر مربع مساحت داشت و چون در مركز تهران قرار گرفته بود از تمام نقاط شهر به آساني قابل دسترسي بود.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان  پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس ، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس ، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس ،

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا