تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی بیمارستاننمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا

کد محصول: H 21 

«بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو» در استرالیا توسط معماران معماری و طراحی شهری ملبورن، کنراد گارگت، لیون و معماران بریزبن تکمیل شده است.

این پروژه یک ساختمان 95000 متر مربعی با 12 طبقه است که افزوده شهری قابل توجهی به محوطه جنوب بریزبن است. نمای بیرونی با رنگ روشن که شامل رنگ های سبز و بنفش است که در کاشت بوگنویل بومی در پارک های مجاور رایج است. در فرم و توده‌بندی، سعی می‌کند مدل مرسوم سکو و برج را به چالش بکشد و ساختاری با ارتفاع متوسط ​​و حجاری شده با سقف‌های محوطه‌سازی شده ارائه دهد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا

کار طراحی با تحقیق در مورد تبارشناسی و گونه شناسی بیمارستان معاصر آغاز شد. کوربت لیون از لیون، مدیر طراحی کار، می‌گوید: ما بیمارستان‌ها را از دهه 1980 تا به امروز مورد مطالعه قرار دادیم و دیدیم که این بیمارستان‌ها در برنامه‌ریزی‌شان عمدتاً از نظر عملکردی و پزشکی محور هستند. «پروژه کوئینزلند فرصتی برای به چالش کشیدن این پارادایم های غالب بود. بازنگری اساسی در مدل مراقبت و روشی که ساختمان ممکن است به عنوان یک نشانگر مدنی و به عنوان سنگ محک برای جامعه بریزبن به شهر کمک کند.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا

این مفهوم بر اساس ایده “درخت زنده” است. لیون می‌گوید: «این بخش در مراحل اولیه برنامه‌ریزی از طریق یک سری کارگاه‌های آموزشی با کاربران و ذینفعان بیمارستان توسعه داده شد».

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 2 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان استرالیا،

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا