نمونه موردی خوابگاهنمونه موردی و تحلیل پلان خوابگاه

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

کد محصول: K5

سایت خوابگاه دانشگاه MIT در محدوده اقامتی محوطه دانشگاه در امتداد رودخانه چارلز آمریکا قرار داشت. آلتو که تا این زمان فقط سقف و تیغه ها را موجی شکل ساخته بود، فرصتی یافت که دیواره های خارجی را نیز بدین شکل بسازد که سبب سبکی و ظرافت می شد. گرچه ابن پروژه به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از جنگ بسیار محدود شده بود، اما آلتو کوشید از روحیه قفس مانند معمول در این گونه ساختمان ها اجتناب کند. در این ساختمان شخصیت فرد از بین نمی رود و تنوعی که با تغییر وسعت، فرم و طرح اتاق ها فراهم آمده، به همه ساکنین این واحدها برای زندگی استقلال می دهد.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

دیوار خارجی موجی و جسورانه این بنا منظره ای متفاوت از رودخانه چارلز برای هر یک از ساکنان ایجاد کرده تا خود را در خانه مستقلی احساس کنند. علاوه بر این، فرم هلالی سبب فاصله گرفتن از محیط شلوغ و ناآرام خیابان در جنوب سایت و حفظ حریم واحدها شده است.

اتاق ها، محل کار دانشجویی و فضاهای جمعی در حداقل متراژ ممکن ساخته شدند. در ساختمان مربعی شکل سالن غذاخوری و بوفه که حجمی جداگانه از توده اصلی، با پوششی از سنگ های مرمر خاکستری است، نور طبیعی از سقف توسط حفره های دایره شکل به درون می تابد که از مشخصه های آثار آلوار آلتو می باشد.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول: نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 4 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه، پاورپوینت نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT، پلان خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT، دیاگرام خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا