تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی بیمارستاننمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا

کد محصول:H12 

بیمارستان جدید Bendigo بزرگترین توسعه بیمارستان منطقه ای در ویکتوریا است. پروژه 630 میلیون دلاری AUD امکانات بهداشتی در سطح جهانی را ارائه می دهد و هدف آن ارائه محیطی خوشایند، جامع و مثبت است که رفاه را ارتقا می دهد. علاوه بر خود بیمارستان، این پروژه دارای امکانات خرده فروشی، مرکز مراقبت از کودکان و هتل است.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا 

بیمارستان ویکتوریا استرالیا از طریق ادغام معماری، محوطه سازی، برنامه ریزی سلامت و طراحی مبتنی بر شواهد، محیطی آرام و دلسوز را برای کارکنان، بیماران و بازدیدکنندگان ارائه می دهد. ساختمان جدید از محیط بومی و طبیعی معماری Bendigo الهام گرفته شده است و آنها را با رویکردی جامع به مراقبت های بهداشتی متحد می کند.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:
  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 31
  • حجم فایل: 3مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا،

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا